• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hjälp att välja försäkringar

Arkilles

HBK Medlem
Inlägg
931
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
7551
Medlemskap
2024
Jämför bilförsäkringar - konsumenternas.se
Här hittar man också hemförsäkringar mm

Se upp – här är Sveriges sämsta bilförsäkringar
Det finns dramatiska skillnader mellan de bästa och sämsta bilförsäkringarna i Sverige. Det visar en ny rankning från Konsumenternas Försäkringsbyrå. Här är landets sämsta – och bästa – bilförsäkringar, enligt genomgången
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.600
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Motsvarande ranking av husbilsförsäkringar vare intressant men svårt att göra då vi har olika behov och önskemål t ex om skyddet och villkoren vid utlandsresor, rätt till avställning mm.
 

Arkilles

HBK Medlem
Inlägg
931
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
7551
Medlemskap
2024
Hej,

Tack för din fråga.

Vi jobbar ständigt med att förbättra vår webbplats och strävar efter att anpassa den information som finns så att det överensstämmer med konsumenters behov och önskemål. Vi är medvetna om att ett flertal fordonstyper numera blivit vanligare än de var för ett antal år sen, att konsumenters resvanor förändrats, att ägarförhållanden skiftats och att den tekniska utvecklingen är enorm.

Vi håller därför på att utöka den information vi har gällande fordon. Vår förhoppning är att vi i framtiden kan ha fler jämförelser än vi har idag, men inser också att det är mycket tidskrävande med framtagande av den samt efterföljande underhåll.

Det är guld värt att vi får höra vad konsumenter efterfrågar. Vi uppskattar att du tagit dig tid att framföra dina synpunkter och vi tar till oss det i vårt arbete framöver.

Med vänlig hälsning,
Karolina Reinholdsson,
Konsumenternas Försäkringsbyrå
 
Toppen