• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HJÄLP! Har blivit med husbil.

F

F.d. 11859

Guest
Hjälp!
Jag har blivit med husbil, och med den fått en underbar man,
är ny här på klubben som partner, och funderar på hur mycket ni andra damer kan.
Jag har bott i bilen ett tag
och kommit underfund med, att Där råder en annan lag.
Men det får vi prata om en annan gång
för annars blir denna sida på tok för lång.
Nu mina damer ska jag visst få lära mig navigera....och jag som inte ens kan fickparkera...!! :rolleyes:
 
F

F.d. 19008

Guest
Sv: HJÄLP! Har blivit med husbil.

Det är ju så klart en fördel om båda kan köra husbilen - OM något oförutsett skulle hända. Vi har vår trygghet i att kunna byta av varandra ibland bakom ratten, vilket känns gott nu när vi ska ut på vår första säsong.
Lycka till!!!
 

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
940
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: HJÄLP! Har blivit med husbil.

Hej! Det kommer att gå jättebra, bara att sätta sig vid ratten och försöka. Vi delar på körningen och det är bara så kul!! Pröva och lycka till!

Mvh Birgittha i Euran
icon7.gif
 
F

F.d. 7771

Guest
Sv: HJÄLP! Har blivit med husbil.

:yes: Precis så här kände jag också, jag kan inte heller fickparkera men ser det som en utmaning :twitcy: nu får mannen min ut och övningsköra och framförallt lära mig o backa med detta "lilla" fordon. Ser fram emot hur detta ska sluta, tror det var ca 20 år sedan jag " övningskörde" sist, men skam den som ger sig...... ( undra om mannen kännr likadant hahah)
 

KaMa1

HBK Medlem
Inlägg
211
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
8710
Medlemskap
2024
Sv: HJÄLP! Har blivit med husbil.

Ni får väl öva i lugn och ro först,det "tar" sig,min sambo har rattat en vanlig transitbuss,förut,så det krävs bara lite övning, överhänget bak vållar nog störst problem kan jag tänka.

Btv. Hon tycker,att jag stickar för dåligt,när hon väl kör....:wideeyed:

mvh
KaMa1
 
Toppen