• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HJÄLP, backkamera har frusit i sönder

Majvor o Toomy

HBK Medlem
Inlägg
81
Kommun
Mark
HBK-Nr
3086
Medlemskap
2024
Min backkamera har frusit i sönder min fråga är om det finns någon som har en begangnad eller om det finns delar har försök att hitta men ej lyckas efter som fabriken är nerlagd kameran heter veba rmv-150 TACKSAM FÖR ALL HJÄLP TOOMY TEL 0705766433.ELLER MAILA.
 

claes

HBK Medlem
Inlägg
41
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
1983
Medlemskap
2024
Sv: HJÄLP, backkamera har frusit i sönder

Hej!Vad tråkigt att din kamera frusit sönder! Hoppas någon har ett råd.Det är kanske någon i husbilsklubben som råkat ut för detsamma.Hoppas det löser sig!Mvh Claes
 

larsc

HBK Medlem
Inlägg
54
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
9398
Medlemskap
2024
Sv: HJÄLP, backkamera har frusit i sönder

Hej
Är ni fortfarande i behov av backkamera så köp den i Tyskland via Ebay.de

Den i länken nedan får ni en hem i brevlådan för cirka 400kr. Det är annars är det bara att söka på Rückfahr Kamera.
Jag har inte provision från Ebay men tycker att utbudet där är mycket större och priserna är oftast låga.

Väljer man bara en säljare med goda omdömmen på stor försäljning så minimerar det risken att dom säljer skräp som inte fungerar

Ruckfahrkamera IR18 120° Wohnmobil Caravan

Hälsningar
Lars
 

JonasS

HBK Medlem
Inlägg
1.808
Kommun
Växjö
HBK-Nr
9235
Medlemskap
2024
Sv: HJÄLP, backkamera har frusit i sönder

Hej
Är ni fortfarande i behov av backkamera så köp den i Tyskland via Ebay.de

Den i länken nedan får ni en hem i brevlådan för cirka 400kr. Det är annars är det bara att söka på Rückfahr Kamera.
Jag har inte provision från Ebay men tycker att utbudet där är mycket större och priserna är oftast låga.

Väljer man bara en säljare med goda omdömmen på stor försäljning så minimerar det risken att dom säljer skräp som inte fungerar

Ruckfahrkamera IR18 120° Wohnmobil Caravan
Hälsningar
Lars

Den jag köpte ser identisk ut med den som du hänvisar till. Blev fukt i den efter några veckor. Fick ny som tätates ordentligt med silicon före montering och nu verkar den hålla tätt.

IMG_1211.jpg
 
Toppen