Gellandia
FD HBK Medlem
Hej!
Hittar inte kupefilter på min husbil.
Hittar inte kupefilter på min husbil.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
På vanliga sitter det ofta innanför luftintaget under vindrutan på passagerarsidan.
JaHelintegrerad ??
Går att montera på de utan AC också. Finns komplett med hållare. Se inlägg 7. Monterade det på vår tidigare 230 - 98. Samma filter och hållare på vår hymer - 06.Det kanske inte finns något, med eller utan AC.
På vår 2005 som är av samma generation så har jag inte hittat något och det finns ingenstans att sätta det heller.
Lite skit rensar lungorna eller hur det nu var...
Platsen på filtret är beroende på vilken modell på fiat det är 230 och 244 har samma placering 250 har annan.På min B654 -09 hel integrerad med AC, sitter filtret bakom det mittre handsfacket! Man måste skruva där lådan för att komma åt filtret!