Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tre? (frågetecken) Är det lika med tre frågor. Hjälp mig, jag fattar inte????
Pålle
???![]()
Flera skiljetecken på raken
Flera skiljetecken på varandra använder vi inte så ofta, men vid några tillfällen är det motiverat.www.iklartext.se
Jag har flera europeiska länders kartor i appen och den fungerar bra i alla fall i Tyskland under juni månadIgår informerade jag att Here kommit med en ny app. Så intresserade kan ladda ner den och testa själva.
För de som är intresserade av navigation.
Den är gratis och alla kartor är också gratis att ladda ner.
Testade den idag på en tur till Kinnekullegården. När jag sökte fick jag upp info om öppettider med mera genom TripAdvisor. Se bifogade bilder
Den var snabb att räkna om rutter när jag valde att köra på andra vägar än vad den föreslagit.
Blir till att testa vidare på längre turer sedan när mitt sommarjobb är slut. Tänker mig då en tur till Danmark i september . Så har laddat ner Sverige och Danmarks kartor nu