• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Here

F

F.d. 14324

Guest
Min bedömning är att det kanske vore enklare och bättre att fråga rakt på sak med vanliga hederliga ord i en fråga än att sätta upp tre frågetecken och sedan länka till en sida kallad rakt på sak vad tre frågetecken på rad betyder.
Here är en navigeringsapp, den heter egentligen Here WeGo, finns att ladda ner vid tex google play eller där man hämtar appar till Iphones/Ipads.
En "Beta" är en tidig version som släpps för en mindre grupp användare som en kontroll att allt fungerar som det ska innan man släpper på versionen i full skala.
Knazig & Ilis har alltså tagit hem en ny version av en navigeringsapp som inte släppts till den stora massan ännu.
Hänger ni med?

mvh jocke
 

Toyota

HBK Medlem
Inlägg
328
Kommun
Osby
HBK-Nr
39286
Medlemskap
2025
Det är sånt här som gör att man bör egentligen va medlem här! Obs ett utropstecken. Var har man roligare än på husbilsklubben??? Obs tre frågetecken... o nu vet ni som inte tidigare visste det vad detta betyder.
Sjöbergs beskrivning är perfekt.
Men Ingrid o Pålles glidningar svävar ju uppe i molnen. Helt underbart eleganta.
Först tre frågetecken o sen en länk!
Sjöbergs beskrivning är perfekt men kvar är frågan... vilken är frågan ? Vad frågar egentligen Ingrid o Pålle efter?
Jag tror att de tre frågetecknen ska uttolkas ( som det moderna) och?
Ni vet ( modern hopskrivning ) nivet..typ..och bryr jag mig? Och .. vadå? Och.. vad blev det? Typ.. skriv mer?
Fast vi får se? Spännande.
Ingrid o Pålle återkommer säkert.
Kanske en ny länk till Wikipedia eller youtube? Vem vet? ? ? ?
Ps jag föredrar frågetecken framför en massa smileys........ Och
.......
Jag satsar på att det nog handlar om...har inte hunnit testa ännu. Så finns egentligen inget att rapportera...
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.606
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Min undran gällde vart trådskaparen vill komma genom att informera om att hen installerat en app som hen ännu inte hunnit testa.

Eftersom min undran var stor, förstärkte jag den – på vedertaget sätt – genom att använda 3 frågetecken.

"Toyota" har, i inlägget ovan, träffat huvudet på spiken genom den sista meningen.

Pålle
 

Knazig & Ilis

FD HBK Medlem
Inlägg
658
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
25947
Medlemskap
2022
Igår informerade jag att Here kommit med en ny app. Så intresserade kan ladda ner den och testa själva.
För de som är intresserade av navigation.

Den är gratis och alla kartor är också gratis att ladda ner.

Testade den idag på en tur till Kinnekullegården. När jag sökte fick jag upp info om öppettider med mera genom TripAdvisor. Se bifogade bilder

Den var snabb att räkna om rutter när jag valde att köra på andra vägar än vad den föreslagit.

Blir till att testa vidare på längre turer sedan när mitt sommarjobb är slut. Tänker mig då en tur till Danmark i september . Så har laddat ner Sverige och Danmarks kartor nu
 

Bilagor

  • IMG_20210807_133823.jpg
    IMG_20210807_133823.jpg
    534,9 KB · Visningar: 11
  • IMG_20210807_133840.jpg
    IMG_20210807_133840.jpg
    399,9 KB · Visningar: 11
  • IMG_20210807_134311.jpg
    IMG_20210807_134311.jpg
    151,2 KB · Visningar: 11

Zlatko Schneberger

FD HBK Medlem
Inlägg
2.373
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
Igår informerade jag att Here kommit med en ny app. Så intresserade kan ladda ner den och testa själva.
För de som är intresserade av navigation.

Den är gratis och alla kartor är också gratis att ladda ner.

Testade den idag på en tur till Kinnekullegården. När jag sökte fick jag upp info om öppettider med mera genom TripAdvisor. Se bifogade bilder

Den var snabb att räkna om rutter när jag valde att köra på andra vägar än vad den föreslagit.

Blir till att testa vidare på längre turer sedan när mitt sommarjobb är slut. Tänker mig då en tur till Danmark i september . Så har laddat ner Sverige och Danmarks kartor nu
Jag har flera europeiska länders kartor i appen och den fungerar bra i alla fall i Tyskland under juni månad
 
Toppen