• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

"Hemma" ac i husbilen

• Startad av Startad av F.d. 53897
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 53897

Guest
Hej
Går det att använda en AC som säljs för hemmabruk i husbilen, skulle vara smidigt då en eftermonterad ac kostar 20-30.000:- samtidigt går den även att använda i hemmet.

Retro P360010 - ONOFF

ac.jpg

Sv: "Hemma" ac i husbilen

Det går lysande, har själv en som är med i husbilen ibland. Har alkovbil så jag ställer den fram mellan stolarna och leder ut varmluften i sidorutan.

Lycka till Torbjörn

Jopp det går utmärkt om du har plats med den , en del har ställt den i garaget och gjort hål in i kupen för utblåset .

Har du möjlighet att dra ut vakueringsslangen för kondensvattnet så slipper du även tömma behållaren , hoppas ingen tar detta vattendroppande för gråvattentömmning ;) :) ..

Tackar för snabba svar, har hitta några ac på blocket, kan vara bra att ha om vi ska åka ner i europa nästa vecka, har även köpt ett nytt elverk, kippor 2000, borde orka att driva en mindre ac

Tillbaka
Toppen