• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej

F

F.d. 24306

Guest
:spinny:Hej, Eftersom jag är ny här, Skulle jag vara tacksam att veta hur man kommer i kontakt med singlarna , är själv singel sedan några år tillbaka,,Har tidigare levt i tvåsamhet hade då en större husbil, så blev jag själv och saknade det livet , nu har jag köpt mej en liten husbil ,så nu vill jag ut oich röra på mej. Kul om någon vill höra av sej..Mvh flori
 
S

Stilia

Guest
Sv: Hej

Välkommen till HBK! Men bästa "Flori" vi åker gärna med Dig någon tur utan att vara singlar..... Hör av Dig - Du vet var vi finns.
 
F

F.d. 326

Guest
Sv: Hej

Hej.Tycker detsamma att det vore kul å komma i kontakt med singelåkare och ev planera något kul ihop ev.
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: Hej

hej singel
kör lite fram och tillbaka som redan är bestämt, men från mitten av vecka 29, är allt öppet för förslag på på turer, hör av dig, omhjulen vill rulla då
lowe
 
F

F.d. 24306

Guest
Sv: Hej

Hej ! Vad roligt att det var flera stycken som svarade, Finns det någon som har ett bra förslag var vi kan träffas, jag väntar med spänning,,:spinny:
 
F

F.d. 24306

Guest
Sv: Hej

Hej,Och var finns du i kungälv då?Vi kanske bor grannar, Kungälv är inte så stort, hör gärna av dej Mvh flori:spinny:
 
F

F.d. 24306

Guest
Sv: Hej

Hej , Kul att det finns de som tycker detsamma ,man ska väl kunna träffas och kunna samlas på någon plats som t.ex Kroksjön ,Getterön,säkert finns det andra platser också, jag känner inte till så många, men det kommer väl så småningom, Kom med ett förslag..Mvh flori /mona:spinny:
 
F

F.d. 24306

Guest
Sv: Hej

Hej,,,Kul att Ni hörde av Er..Vi ses.Hälsn. flori:spinny:
 
F

F.d. 22991

Guest
Sv: Hej

Är liksom du , tror jag. intresserad av att komma i kontakt med andra singlar som reser med husbil... om du har kommit i kontakt med andra singlar eller vet hur det fungerar med singelträffar, kan du kanske vara vänlig att höra av dig
Jag heter göran och är 53 år singel med hund, golden retreiver.

0700 90 10 20
goran@boka.tv
 
F

F.d. 5759

Guest
Maggans tips

Titta in på Facebook.se Sök: Man ska ha husbil. Sök: Tjejer med husbil.
Är du registrerad på Facebook.se så får man snabb kontakt där om någon händer.
(Hoppas det är OK att jag nu skrev dessa rader)
 
Senast redigerad av en moderator:
N

Nitha

Guest
Sv: Hej Flori!

:music-icon:Här har du en singel med nyinköpt bil. Är helt färsk, men skam den som ger sig.
Hoppas jag kan få kontakt och hänga på neråt Spanien.
Skall bara ta en jungfruresa till Strömstad först.
 
Toppen