• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HEJ

F

F.d. 1825

Guest
Hej jag heter Henrik ock är 10 år. Jag har en lillasyster som heter Josefin hon är 7år. Vi undrar om det finns flera i vår ålder i klubben.

Hälsningar 267
 

Kicki & Kurre

HBK Medlem
Inlägg
356
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
811
Medlemskap
2024
Sv: HEJ

Hej!

Och vi har också några barn/ungdomar som åker med i husbilen. Patricia 15, Jasmine 13, Kevin 8 och Julia 2. Visserligen har vi tre större barn också men dom är så stora så att dom åker på egna semestrar med sina pojk-/flickvänner.

Kicki
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.568
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: HEJ

Ungdomar;

Ni vet väl att ni kan få egen inloggning (HBK Ungdom) om föräldrarna är medlemmar.

Registrera er som Intresserad, välj ert eget inloggningsnamn och fyll i era uppgifter samt ange föräldrarnas medlemsnummer.
 

Kicki & Kurre

HBK Medlem
Inlägg
356
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
811
Medlemskap
2024
Sv: HEJ

Henrik!

Tyvärr så ska vi inte till Raggelanda. Några av våra barn dansar och just den helgen är det SM i BRR (Bugg & Rock´n Roll) i Enköping, så vi åker dit för att heja på dom och deras klubbkompisar. Det är synd att man inte kan vara på två ställen samtidigt...

Kicki
 

Brittis

HBK Medlem
Inlägg
300
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2024
Sv: HEJ

Hej vi har två ungdomar som brukar följa med oss , det är Adam som är 16 & Anne-Sofie som är 14 år. Dom är även med som HBK-undomar båda två. Vi kommer att åka ner till årsmötet på "Ragglanda" den 1/5. Då följer dom med:yes:Mvh
 
F

F.d. 24282

Guest
Sv: HEJ

Vad roligt att det finns en del ungdomar i klubben! Vi är alldeles nyblivna medlemmar, litegrann just för att klubben också satsar på ungdomarnas möjligheter att prata med varandra, som på det här forumet. Vi har Erik, 16 år, och Anna, 14 år, och vi reser tillsammans året runt. Snart är det dags för skidresa till Idre och sen ser vi fram emot påsken i Skåne. Däremot blir det inte riktigt lika mycket helgresor längre, inte minst eftersom ungdomarna har en massa egna aktiviteter på hemmaplan. Tyvärr har vi ingen möjlighet att komma till årsmötet, eftersom vi är på fotbollscup i Hässleholm. Hade ju annars varit ett lysande tillfälle för oss och våra ungdomar att bekanta oss med er andra.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 8742

Guest
Sv: HEJ

hej jag heter Alex, 12 år och har en lillebror som heter Jonatan 9 år. Bor i Brålanda norr om Vänersborg.

mvh/Alex :mcride:
 
F

F.d. 1825

Guest
Sv: HEJ

hej alex jag och jossan bor i Frändefors.
va kul att så många svarat, hoppas att vi hörs äler syns.
Henrik:yes:
 
F

F.d. 14753

Guest
Sv: HEJ

TjEnA!!! Jag är en kille på 12 år fyller 13 i år som heter marcus och vi köpte vår husbil i fredags alltså den 15/2. Vi ska besikta den på tisdag nästa vecka så vi håller tummarna!!!







HÄLSNINGAR MARCUS
 
F

F.d. 1825

Guest
Sv: HEJ

HEJ Marcus kul att träffa nya kompisar.


Är det kul med husbilen!?

med vänliga hälsningar
Henrik
 
F

F.d. 1825

Guest
Sv: HEJ

HEJ
vad heter ni??
var bor ni?
vad har ni för husbil?
är det kul att åka husbil?

Det tycker vi är jättekul

MVH Henrik och Josefin;):wub:
 

Benny & Marie

HBK Medlem
Inlägg
228
Kommun
Finspång
HBK-Nr
871
Medlemskap
2024
XD XD

jag är oxå 10 år men fyller snart 11 år jag fyller den 15 jan och heter Simon å bor i Finspångs kommun :rolleyes::p XD
 
Senast ändrad:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.568
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: HEJ

Ungdomar, ni vet väl att ni kan få egen inloggning.

Registrera er själv under eget inloggningsnamn och skriv till webadm när det är klart och ange era föräldrars medlemsnummer, så blir ni HBK-ungdom (kostar inget). Ni måste ha samma postadress som föräldrarna.
 
Toppen