• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hej

marurs

HBK Medlem
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
484
Medlemskap
2025
Hej,

jag är just nu inloggad, ny medlem, bra att vi blir flera på husbilsfronten. Det som är mest eftertraktad är ställplatser. Vi som har allt ombord behöver inte el eller annat service. Jag vet några platser där det gå bra att ställa sig (nära stockholm) inga toa eller annat. vill du veta mer?
skriv
marurs

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: Hej

Hej Marurs

Välkomna till Husbilsklubben.se hoppas att ni ska trivas här hos oss, kanske så bra att ni även blir fullständiga medlemmar i klubben.
Som medlem har man tillgång till bl.a "Ställplatslistan", "Vart åker vi", "Träffar och evenemang" etc.
Carina & Gunnar HBK 6 från Tyresö :D

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025
Sv: Hej

Välkommen till Husbilsklubben.
Har du platser som du vill delge oss andra så är det bara att trycka på knappen "NY PLATS"
sen är det bara att fylla i formuläret samt ladda upp en bild så fixar vi resten.
Tyvärr så får du inte se platsen själv som bara "Intresserad".

MVH Peder

Toppen