• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej alla

StJeP

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2024
Hej! Vi är nya på sidan. Har ännu ingen husbil, men snart................ hoppas jag. -89 och -90 hyrde vi husbil och i slutet av -90 talet hade vi en egen. Nu har vi varit och tittat hos en firma och suget efter en egen bil kom som ett brev på posten. Vi har lite svårt att bestämma oss för vilken modell vi ska välja men en Pilote Galaxy 270, 2,8 l JTD, -01 står högt i kurs. Finns det någon av er som har eller har haft en sån? Vill gärna höra lite omdömen i så fall.

Kan ju berätta lite om oss. Staffan 49 år och Jeanette 42 år, boende i Helsingborg med en 18-årig son (vi har två äldre barn som flyttat hemifrån), en liten bondkatt och en Berner Sennen hund. Vi flyttade från villa till bostadsrätt i höstas och stormtrivs. (Nu har vi ju tid med att ut och åka husbil!) Jag håller på att studera till sjuksköterska, blir klar nästa vår och gubben jobbar vid kommunen. / Jeanette
 

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
623
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: Hej alla

Hej och välkommna till klubben hälsar Thomas och Lena!
Hoppas att ni snart hittar er bil, så kanske vi ses på vägarna
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Hej alla

:spinny: Hej och välkommen till Husbilsklubben.se:D
hoppas att du ska trivas i och med gänget.
Lycka till med husbilsköpet, vad det än blir.

Ha de
 
Toppen