Har följt de trådar som handlat om Husbilsklubbens logga och medlemsnummer på husbilarna, debatten har böljat fram och tillbaka, åsikterna har verkligen varit delade, andra trådar har handlat om alla möten med husbilar och avsaknaden av Husbilsklubbens logga, några har som jag, blivit jätte glada över att se en bil med loggan eller klubbnumret.
Så döm om min förvåning när vi förra veckan kom körandes ner mot en parkeringsplatts i Öregrund för att övernatta, där stod redan 3 husbilar, MED Husbilsklubben.se märke på, så nu är frågan, av en ren slump,4 st Husbilar på samma övernattningsplatts, med logga = 100%, varav 3 st Husbilar med medlemsnummer på bilarna = 75%. Vi gläds vi som gillar Logga och medlemsnummer, Har vi rekordet och hur länge står det sig?.
Vilka var vi som var där? Jo nr: Jamboree, rider, GunDogs och Lodjuret.
Hälsningar
Lennart/ HBK 651
Kawasaki 750 Classic som bara står i garaget
Så döm om min förvåning när vi förra veckan kom körandes ner mot en parkeringsplatts i Öregrund för att övernatta, där stod redan 3 husbilar, MED Husbilsklubben.se märke på, så nu är frågan, av en ren slump,4 st Husbilar på samma övernattningsplatts, med logga = 100%, varav 3 st Husbilar med medlemsnummer på bilarna = 75%. Vi gläds vi som gillar Logga och medlemsnummer, Har vi rekordet och hur länge står det sig?.
Vilka var vi som var där? Jo nr: Jamboree, rider, GunDogs och Lodjuret.
Hälsningar
Lennart/ HBK 651