• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HBK Märket! Har vi rekordet ?

Lodjuret

HBK Medlem
Inlägg
286
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024
Har följt de trådar som handlat om Husbilsklubbens logga och medlemsnummer på husbilarna, debatten har böljat fram och tillbaka, åsikterna har verkligen varit delade, andra trådar har handlat om alla möten med husbilar och avsaknaden av Husbilsklubbens logga, några har som jag, blivit jätte glada över att se en bil med loggan eller klubbnumret.
Så döm om min förvåning när vi förra veckan kom körandes ner mot en parkeringsplatts i Öregrund för att övernatta, där stod redan 3 husbilar, MED Husbilsklubben.se märke på, så nu är frågan, av en ren slump,4 st Husbilar på samma övernattningsplatts, med logga = 100%, varav 3 st Husbilar med medlemsnummer på bilarna = 75%. Vi gläds vi som gillar Logga och medlemsnummer, Har vi rekordet och hur länge står det sig?.
Vilka var vi som var där? Jo nr: Jamboree, rider, GunDogs och Lodjuret.
Hälsningar
Lennart/ HBK 651 :mcride: Kawasaki 750 Classic som bara står i garaget:confused:
 

KuMaNi

HBK Medlem
Inlägg
1.331
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2024
Sv: HBK Märket! Har vi rekordet ?

Rekordet av medlemmar är slaget. I Heiligenhafen den 21 juli fanns 6 medlemmar varav 5 hade klubbemblemet monterat. Där fanns ytterligare svenskar som säkert inom kort är medlemmar i denna eminenta klubb.
 

Lodjuret

HBK Medlem
Inlägg
286
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024
Sv: HBK Märket! Har vi rekordet ?

Njaa! Inte för jag vill dra det i någon långbänk, vad jag syftatade på var att alla Husbilar som stog på platsen hade husbilsklubben.se dekal påklistrad, därav 100% som stog på platsen.
Lennart/ HBK 651
 
Toppen