• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Har du rätta uppgifter i din profil?

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Webadm. har konstaterat att många inte har uppdaterat sin profil efter att man flyttat till ny gatuadress och/eller man har bytt e-postadress.

Har ni felaktiga uppgifter i profilen är det stor risk att ert nya medlemskort inte kommer fram eller att ni missar annan viktig information.

Du ändrar själv uppgifterna i din profil genom att logga in på hemsidan och sedan klickar på
"Kontrollpanel" längst till vänster i den övre mörkblå listen.

Passar på att önska alla ett gott slut på året och Ett Gott Nytt :mh: År! :msn_party:

Sv: Har du rätta uppgifter i din profil?

Hej, jag har inte ändrat nåt på min profil ( förutom HB märke) , men har ännu inte fått något medlemskort. MVH Fransen . Gott Nytt År alla HB entusiaster.

Sv: Har du rätta uppgifter i din profil?

Inga medlemskort för 2015 är utskickade.

Börjar skickas ut under v 4 nästa år till alla som betalat senast den sista december.

Tillbaka
Toppen