• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Handdukstork

Micke.M

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
43291
Medlemskap
2025
Hur får man på värmen på handdukstork? Jag har provat att vrida på vredet men får ingen värme trots att vi har startat värmen i husbilen i går em.

20250705_140320.jpg

Olof G

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2025
Hur får man på värmen på handdukstork? Jag har provat att vrida på vredet men får ingen värme trots att vi har startat värmen i husbilen i går em.

Visa bilaga 240215
Jag antar att du har vattenburen värme, då är det nog luft i systemet, handukstorken är kanske högst i systemet dessutom, så lufta

casa diva

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
5165
Medlemskap
2026

Visa bilaga 240215
Håller med Olof G att om den är vattenburen så är det luftning som gäller. Men är den vattenburen? Ser väldigt trevlig ut förresten, var har du fått tag på den? Har sökt efter en smal som denna men inte hittat.
/Claes

Kjell1351

HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2025
Håller med Olof G att om den är vattenburen så är det luftning som gäller. Men är den vattenburen? Ser väldigt trevlig ut förresten, var har du fått tag på den? Har sökt efter en smal som denna men inte hittat.
/Claes
Köpte Alde handduksvärmare med termostat och ersatte befintlig radiator i toa/dusch. Fick göra ett nytt koppel så att den kopplas in parallellt med befintlig värmeledning.

Toppen