• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

haloj klicka här

• Startad av Startad av F.d. 28710
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 28710

Guest
:wub:hej jag heter Annie:bye:jag är 9 år jag bor i säffle vi brukar åka till VITASANNAR i mellerud och till grebestad:mh:jag åker konståkning gillar att måla få väner bada köra radiostyrd bil jag har en hund som heter Max:p och en katt som heter ducati så skriv till mej om du vill min email adress är anniekarlsson@live.se:angel:

Sv: haloj klicka här

hej! jag är 11 år, blir 12 i augusti. Jag gillar också att rita av mina vänner men i manga stil. Det brukar inte bli så likt men det är bara roligt.

Hej Lovisa vart åker du till sommaren

Jag ska åka till Frankrike i våran husbil.
Du då?:twitcy:

hej jag heter victoria och jag är 10 år och vi kan vara lite kompisar om du vill jag vill veta vad du bor

hejhej vad kul att så många har hittar hit:D jag är en tjej som heter elin och är 13år, en av dom första som blev
medlem på HBK ungdom:) vi i familjen brukar åka ut i europa 4veckor varje år och i år bär det av till Kroatien:D vi har varit där förr och
det är jätte fint.
Men tar vägen ner via Italien så vi kan bunkra med massa mat,
det va ganska dålig mat i Kroatien men billigt och gott att äta ute på resturang:D

ha det så bra:) kramar elin

tvärflöjtaren****

hej jag heter smilla och är snart 9,jag kommer från skåne/åstorp.jag och min mamma brukar åka båt över till Danmark efter som vi bor så nära.men vi ska till Spanien till sommaren:msn_island:.jag har varit nästan över allt i Sverige och i Norge.jag ska spela tvärflöjt nästan hela vägen till spanien:music-icon:...vet någon där ute om där finns något skoj att göra i Barcelona?

hejsan svejsan

Hej jag hetter Smilla och kommer i från skåne/åstorp.jag ska till Spanien i sommar:cool::msn_island:

Tillbaka
Toppen