• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hallon i Danmark

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2026
Någon som vet vilket apn jag ska använda på mitt mobila bredbandsabbonemang hos Hallon när jag kommer till Danmark ??

//Peter

Sv: Hallon i Danmark

Har nu testat alla tänkbara xxx.tre.dk
inget funkar :(

Gick tillbaka till data.tre.se
samt Sverige som land, tametusan nu funkar det :D

Ligger på ställplatsen i hamnen på Enö
solen skiner här :msn_hot:

Är nu i Tyskland, mitt Hallon mobilt bredband funkar lika bra här, märkligt men trevligt :confused:

Nää märkligt är det väl inte, Hallon ska väl gå i stort sett i hela världen, enligt Hallons hemsida så kostar det 0,50 kr per mb i Tyskland när du Roamar, och du ska inte behöva byta apn någon gång utan tre:s apn finns ju i allas nät som roaming partner.

Ok, så de GB jag tankat på abonnemanget kostar ytterligare 0,5kr/MB att surfa upp här i Tyskland (?)

Jag misstänkte det, har nu släckt ner min Tiny AC, fick dock inte in den i det förnämliga wifi't på ställplatsen vi står på, dock funkar det med 3st enheter med vårat login, så vi överlever :)

Tillbaka
Toppen