• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hallon i Danmark

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025
Någon som vet vilket apn jag ska använda på mitt mobila bredbandsabbonemang hos Hallon när jag kommer till Danmark ??

//Peter

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025
Sv: Hallon i Danmark

Har nu testat alla tänkbara xxx.tre.dk
inget funkar :(

Gick tillbaka till data.tre.se
samt Sverige som land, tametusan nu funkar det :D

Ligger på ställplatsen i hamnen på Enö
solen skiner här :msn_hot:

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Är nu i Tyskland, mitt Hallon mobilt bredband funkar lika bra här, märkligt men trevligt :confused:

F

F.d. 58892

Guest

Nää märkligt är det väl inte, Hallon ska väl gå i stort sett i hela världen, enligt Hallons hemsida så kostar det 0,50 kr per mb i Tyskland när du Roamar, och du ska inte behöva byta apn någon gång utan tre:s apn finns ju i allas nät som roaming partner.

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Ok, så de GB jag tankat på abonnemanget kostar ytterligare 0,5kr/MB att surfa upp här i Tyskland (?)

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Jag misstänkte det, har nu släckt ner min Tiny AC, fick dock inte in den i det förnämliga wifi't på ställplatsen vi står på, dock funkar det med 3st enheter med vårat login, så vi överlever :)

Toppen