• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Höstens intågande.

bror.axelson

HBK Medlem
Inlägg
4.381
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2024
Sv: Höstens intågande.

Allt hopp är ju inte ute
Hösten är en underbar tid med dess färgprakt. Tyvärr så följs det ju av kyla och en massa snö, Till stort förtret här i mellan-sydsverige.
Är man i Norrbotten så skall det vara snö och bästa möjliga skoterföre och dit far man ju så ofta som möjligt Snöfall nu i Metropolen Murjek och vi skall dit om tio dagar. tror dock inte att det är bra skoterföre, ännu men det skola komma tider som flickan sa
 
H

hianders

Guest
Sv: Höstens intågande.

Vilken talang du är Susanne!! Helt makalöst fina bilder som säger så mycket utan ord till. Man riktigt känner det höstiga!!

fru hianders/Inger
 
F

F.d. 52945

Guest
Sv: Höstens intågande.

Kan bara hålla med, jättefina bilder!

//Pilot:)
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Höstens intågande.

Du har verkligen utvecklats som naturfotograf, Susanne! Fina bilder allihop, men den första bilden i serien tyckte jag var helt underbar!

Jappe
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Höstens intågande.

Ett litet tillägg: Tack för att ni tycker om bilderna. Men ni skall bara veta hur många bilder jag tar och det vore skit om jag inte få till ngt emellanåt. Kameran är alltid med annars är jag näck. Men det är ju en bra uppfinning det här med det digitala bara att plåta kolla och oftast rensa kanske ev spara ngt. Men har ju lärt mig endel av detta. Men jag har massvis massvis att lära, bara att fortsätta som innan.
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Höstens intågande.

Nu är det höst så många löv som trillat av i en av Lyckås aller.
Lyckås ligger 2-3 km norrut från oss. En gammal herrgård som Greve Hamilton ägt en gång i tiden.
Fin gård är det i alla fall. 1:a bilden med en massa löv är på väg ner till fågeltornet i sjön, men den vägen gjordes enbart till Hamiltons fru så hon hade ngn stans att ut o promenera sedan gick den upp mot vägen utmed sjön.Sedan har Vistavallen legat längst nere vid sjön en gång i tiden innan den byggdes i Kaxholmen. Själv har jag bott på Lyckås i en av statare längorna innan jag hamnade på Drättinge.
 

Bilagor

  • 44 071.JPG
    44 071.JPG
    635,5 KB · Visningar: 1
  • 44 065.JPG
    44 065.JPG
    794,5 KB · Visningar: 1
  • 44 049.JPG
    44 049.JPG
    477,7 KB · Visningar: 5

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Sv: Höstens intågande.

Snygga bilder Susanne!
Appropå trollskogen så var ju John Bauer också från jönköpingstrakten. Vi hoppas dock att du får ett bättre öde än Bauer. Vättern är lömsk!
Ha dé.
//W
 
Toppen