• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

höstens delikatesser

T

Teddi

Guest
känns bra att sätta lite liv i detta forum som har varit väldigt anonymt,fisketråden,,,

synd,,tycker jag,,finns ju ett stort intresse rent allmänt,, här ett litet smakprov vad hösten har att erbjuda,, gott om krabbor,, o en o annan hummer,

kantareller i år har varit GÖRDÅLIGT som vi säger i gbg,,såååå,,ja bjuder på krabba på smarholmen till våren i stället,,de finns goa gubbar här på hbk,,som kommer i vanlig ordning,
, CAR 44,,var är du??

sköljmedlet:D får ni ta med er själva,, ha de,,

Bilagor

• PA240009.JPG
    PA240009.JPG
    3,1 MB · Visningar: 3
  • PA240010.JPG
    PA240010.JPG
    3 MB · Visningar: 3
Sv: höstens delikatesser

Då får jag ta med mej sill i från Klädesholmen :yes:. Så blir det ju ett västkust bord :)

Sv: höstens delikatesser

ja gillar bohusländialekt,,så sill blir väl siiil,,:tongue: har pratat nån gång med reidar i stenungsund,,en härlig dialekt,,
men han håller på färjestad,,svårt att ta till sej,, v.f. i år,,:tongue:

kom du till våren,peter,, ,får vi bara tag på en frögurka så tar han med sej sallad:tongue: sen blir de bra!!
ja lovar krabba,,:D

Tillbaka
Toppen