• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

höst bild

F

F.d. 24435

Guest
Sv: höst bild

vacker bild! vad går egentligen upp mot en höst i sverige med alla dess färger och nyanser? skulle möjligen vara våren när knopparna börjar grönska i bokskogarna (eller i en solstol någonstans där man bara behöver shorts!).

H

hianders

Guest

Mycket fin höstbild! Jag saknar dock iår den verkliga färgprakten som brukar finnas på hösten, tycker det varit mkt gult och brunt denna fuktiga och lite kallare höst. Jag brukar säga att hösten är "min" årstid med anledning av just färgprakten och den höga klara luften.

fru hianders/Inger

F

F.d. 24435

Guest

Lite höstbilder från Immeln. Den ena bilden visar vägen till min bostad, den går igenom en bedårande bokskog. De andra bilderna är tagna från min veranda ut över sjön Immeln. Visst är hösten vacker!

Bilagor

• väg1.jpg
    väg1.jpg
    712,8 KB · Visningar: 3
  • verandabild1.jpg
    verandabild1.jpg
    240,2 KB · Visningar: 2
  • veranda2.jpg
    veranda2.jpg
    780,3 KB · Visningar: 1
F

F.d. 52945

Guest

Fina bilder, jag må säga att du verkligen bor naturnära, hur går din nya husbil förresten?
Mvh
Pilot

F

F.d. 24435

Guest

Hallå du, får inte den "nya" föränn nästa vecka, tyvärr. Hade velat ut på vägarna helgen som gick, det var ett så perfekt och skönt väder till skillnad mot idag. Just nu viner vindarna för full kraft runt husknuten. I natt lät det på samma sätt som det gjorde när Gudrun och Per var på besök.
Jag kommer att höra av mig till dig när jag hamtat Piloten hos BiÖ, kommer förmodligen att ha en del frågetecken som behöver rätas ut. Ha det bra i höststormen....

Toppen