• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hållare till iPad

haso

HBK Medlem
Inlägg
52
Kommun
Sala
HBK-Nr
26140
Medlemskap
2024
Jag har en remsa självhäftande kardborreband på instrumentpanelen och på läsplattan. Är dock beredd på att det kan bli svårt/omöjligt att få bort det gamla limmet i framtiden...
 

Stonevalley

HBK Medlem
Inlägg
450
Kommun
Bollebygd
HBK-Nr
12692
Medlemskap
2024
Min förra bil 2008 var ej öppningbar ingen krockkuddar där samt krockkudde passagerare sidan.Det kostar extra om man vill ha den går o köpa och montera själv finnes på Ebay Fiats original nummer 735653789 Ta loss övre radiofack eller radio där har du två skruvar som du lossnar så får loss överdelen.Det angående krockkuddar tror det hör till skåpbil där du har dubbelt passagerare säte.
Normalt så är det utmärk var I bilen det finnes krockkuddar under.Finnes klipp på Youtube man monterar om man vill ha en som går att fälla upp.Detta är amerikanska Ducato men samma för att kom åt o lossa den
 

Bilagor

  • Screenshot_20210804-110057_Chrome.jpg
    Screenshot_20210804-110057_Chrome.jpg
    384,3 KB · Visningar: 7
Senast ändrad:

BengtCassman

HBK Medlem
Inlägg
230
Kommun
Östhammar
HBK-Nr
2098
Medlemskap
2024
Min förra bil 2008 var ej öppningbar ingen krockkuddar där samt krockkudde passagerare sidan.Det kostar extra om man vill ha den går o köpa och montera själv finnes på Ebay Fiats original nummer 735653789 Ta loss övre radiofack eller radio där har du två skruvar som du lossnar så får loss överdelen.Det angående krockkuddar tror det hör till skåpbil där du har dubbelt passagerare säte.
Normalt så är det utmärk var I bilen det finnes krockkuddar under.Finnes klipp på Youtube man monterar om man vill ha en som går att fälla upp.Detta är amerikanska Ducato men samma för att kom åt o lossa den
Skulle kunna tänkas att de skåpbilar med dubbelt passagerarsäte har större airbag och därmed ej uppfällbar platta, så antagligen är det den större airbagen på de husbilar som plattan är spärrad och bör därmed inte bytas ut.
 
Toppen