• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hållare täcklock diskho

CharlotteE

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
44045
Medlemskap
2025
Jag undrar om någon har tips på en smart hållare för täcklocket? Det är rätt stort och runt och jag skulle vilja fästa det på insidan av skåpluckan när det inte används. Det sitter ett par skruvar på dörren, så man kanske kan byta dem till små krokar, men jag är rädd att skruvarna inte håller och luckan går sönder.

Bilagor

• IMG_8950.jpeg
    IMG_8950.jpeg
    1,3 MB · Visningar: 66
  • IMG_8951.jpeg
    IMG_8951.jpeg
    1,9 MB · Visningar: 66

Svein_H

HBK Medlem
Kommun
Aurskog-Høland
HBK-Nr
38519
Medlemskap
2025
Det ser ut som plast som har blitt brukt som skjærebrett, så det kan da ikke være så veldig tungt? Hva med en slags nettingkurv el.l. som limes fast med dobbeltsidig tape på innsiden av døren, så kan den brukes til annen oppbevaring også.

Raasken

HBK Medlem
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
26429
Medlemskap
2025
Bra nytto-prylar till vettiga pengar.
Men men, tejp i all ära. Tänk varm bil i sommartid.
Jag hade säkrat varje hållare med två skruv också.
Längsta möjliga avstånd mellan båda skruven dessutom.
Mvh Raasken, som tror på fasta förbindelser... :)

håkansson2

HBK Medlem
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2026
Hade en Hymer som löst detta med några knoppar fastskruvade i garderoben. Tror det var original från fabrik. Kolla hos en Hymersäljare om det finns i deras bilar och i så fall bör de kunna ta fram vad du behöver.

Toppen