• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hållare ipad

I våran bil hade vi originalhållaren på instrumentbrädan. Den med pappersklämma på. Om det är vita tecken på vänsterkanten kan man dra upp den bakom klämman så den reser sig upp och då kommer fram hållare till max 10” padda. Finns inte vita tecknen går det inte att resa upp den.

Jag köpte den här på Amazon som jag tycker funkar bra, jag har en orginalhållare i husbilen som jag använde tidigare nackdelen med den är när man fäller upp den så går ner och täcker delar av radion och jag har backkameran i den så då ser jag inte överdelen av skärmen.
Jag har skruvat fast den i orginalhållaren.

Bilagor

• IMG_0160.webp
    IMG_0160.webp
    83,3 KB · Visningar: 28
Om man skruvar fast något så tänk på att ge utrymme för plissegardinerna om man har sådana. Någon tidigare ägare till vår bil har monterat en backkameraskärm som måste tas loss för att kunna stänga gardinen

Tillbaka
Toppen