• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hälsningar

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Här kommer soliga och glade hälsningar från oss vid Kroksjön. Vi har samlats här i helgen för trivsam samvaro samt för att fiska för dom som vill. Stämningen är god och vi njuter alla av det vackra försommarvädret. En fisk har hitills blivit fångad och vi hoppas på att flera ska har fiskelycka idag.

DSCF0012.JPG

DSCF0019.JPG

DSCF0021-1.JPG

F

F.d. 52909

Guest
Sv: Hälsningar

Jepp....o jag är inte ett dugg avis på er ! :twitcy: Gick tyvärr inte o komma loss, utan blev krokad av en förgrening i släkten denna helgen istället...men nästa gång så !

Fiska på bara....så kommer det säkert o Nappa mera, o ta gärna fotobevis när det gäller Postis o Kingen, har ju fått för mig att det ligger en skarvsladd utlagd när de två lämnar fiskerapporter. :cool:

....så fiskargänget får jag önska ett riktigt fortsatt "skitfiske" o ni övriga i gänget får fortsätta o ha det underbart gott ! :p

Bilagor

• Fishinguijok.gif
    Fishinguijok.gif
    21 KB · Visningar: 350
F

F.d. 24280

Guest

Härligt..men var ligger Kroksjön?Ursäkta en som är inte invigt:yes:
Mvh/Zlatko

F

F.d. 6238

Guest

Kroksjön ligger precis utanför Tranemo på väg 27 mot Småland, (Utanför Borås), hls Monica o Kurt, f.d Boråsare mellan 66 - 75. :) :)

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

Vad ni ser ut att ha det bra i "ert fiskeläger". Jag hoppas att någon gång
kunna besöka Kroksjön och kanske få en lektion i att fiska.Ser verkligen
avkopplande ut, och på den bryggan skulle jag njuta av livet även utan fisk.
Fortsätt och ha`en fin helg alla ni som är där.
Här bygger vi husbilsgarage.
Hälsningar Gunilla o Egil :wink: :wink: :wink:

Nizze

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025

Hej på er i Kroksjön!

Ha det så bra och hoppas ni får mycket fisk. Vi är hemma den här helgen och sköter om huset. Det måste ju städas ibland också. Förstår inte hur mycket skit det samlas i skrymslen och vrår. Ska till Motala nästa helg och fira min mamma som fyller 85 år. Åker naturligtvis med husbilen och rår oss själva. Det är det som är tjusningen med husbil.

//Anitha

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Eva & Hasse 9!
Hur kopplar ni upp er mot Internet när ni t ex är i Kroksjön?
FON, 3G, Mobil, WLAN?

Senast ändrad:

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Tack för svaret. Jag utgår ifrån att det är GPRS, ev 3G där det fungerar.
Huvudsaken är att ni fortsätter era trevliga reserapporter.
Ser fram emot nästa.

Zodiac

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
373
Medlemskap
2025

Kanske tar vägen över Borås och Tranemo nångång me, när vi åker mot Ullared igen. Det såg så trevligt ut

Delfin

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2025

Hej på er!

Det ser ju gôr trevligt ut. Har inte fått till feskeknuten ännu..får la öva ett tag till. Hoppas den ska fungera till nästa feske träff, för då lär vi nog dycka upp. Å då ska de stora hajarna upp.....ha,ha. Själva så har vi varit i Mantorp och visat upp en reklamations skada. Hamnade därefter på after work i Borensberg. Rullade med lätt huvudv... ja ni vet, vidare till Askersund. idag skriver vi söndag och var hemma tidigt, städdag i vårt bostadsområde. Förresten ni fick väll mer fisk............?

Hadä så bra, i från oss delfiner. :twitcy:

Åke o Wania 65

HBK Medlem
Kommun
Leksand
HBK-Nr
65
Medlemskap
2026

Tyvärr så blev det bara en fisk.
Bild kommer senare redigeringen kommer att ta lite tid.

Tack för en trevlig helg.

Åke och Wania;)

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Hej

Vi tackar oxå för en trevlig helg.
PICT2092_resize.JPG
Kul hade vi så att det förslog.
Vårt barnbarn tyckte att det var mycket kul att träffa Mormor o Morfars husbilskamrater.
Jag o Jimmy kämpade med fisket mellan 05:00 - 22:15 men det blev tyvärr inte en firre.
Vi fick i allafall valuta för pengarna.

Toppen