• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hälsning från "linden" i Gävle!

H

hianders

Guest
till klubbkompisarna i HBK, och då speciellt melodikrysskompisarna!

Tommy (Lind) finns nu på Akademiska sjukhuset i Uppsala där han på fredag skall göra en ablation (hjärtat). Han hälsar att han är vid gott mod och hoppas på bättre resultat denna gång. Han gjorde en ablation i Stockholm för två år sedan men rusningarna har fortsatt.

Vi önskar all Lycka med ingreppet och hoppas på bra resultat!

Jag pratar nog med Tommy/linden på lördag igen.

fru hianders/Inger
 
Senast redigerad av en moderator:
H

hianders

Guest
Sv: Hälsning från "linden" i Gävle!

Pratade alldeles nyss med "linden" som har börjat märka av nervositet ordentligt!! De får inte ner hans pk-värde som ligger på 2,3 och de vill ha det till 1,8. Han har fått ngt medel under kvällen så hoppet kvarstår.

Han var dessutom orolig för hur vi skall lösa melodikrysset på lördag utan honom!! Jag svarade att vi skall verkligen gnugga geniknölarna! Vi får kämpa!

Vi håller alla tummar, tår och tassar för morgondagen!

hianders/Inger & Hasse & Grabbarna Grus
 

linden

HBK Medlem
Inlägg
1.755
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2024
Sv: Hälsning från "linden" i Gävle!

Nu har jag äntligen kommit hem och fått sova ut efter vistelsen på Akademiska sjukhuset. Det blir lite svårt att sova när sköterskorna kommer in och väcker en stup i kvarten och ska ta prover, inte bara på mig utan även på mina rumskompisar.

Hittills har jag inte haft några flimmer utan hjärtat har gått som det ska och jag är hoppfull att ablationen har lyckats. Det här var ju min andra ablation och enligt många brukar det inte alltid lyckas den första gången man gör det. Eftersom jag har varit med om det här förut, och visste vad det innebar, var det mera nervöst den här gången.

Jag saknade melodikrysset på lördagen, men nästa lördag är jag med igen, linden blir ni inte av med så lätt.:D

Sköt om er för det tänker jag göra!
 
Senast ändrad:
F

F.d. 50024

Guest
Sv: Hälsning från "linden" i Gävle!

Bra Tommy !!
Vi tänkte på dig i lördags.
Nya melodikryss väntar.

Hälsningar Torbjörn o Torill
 

Ami

HBK Medlem
Inlägg
650
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2024
Sv: Hälsning från "linden" i Gävle!

Krya på dig! Gissade vilt i lördags för oss båda, en del lyckades - annat inte! Må så gott, så tar vi nya tag på lördag.

:music-icon::music-icon::music-icon: Ami & Bobo :music-icon::music-icon::music-icon:
 
Toppen