F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Listen ska alltså bara gå halvvägs runt luckan? Det som bl.a. händer är att om jag kör med solskyddet fördraget i luckan så blir det sånt tryck på utsidan av solskyddet att det trycks ur sitt spår och deformeras. Har aldrig hört talas om att det ska vara så men då får det givetvis fortsätta vara så.
HaHa denna lösning av husbilsbyggaren förundrade mig redan 2007 när jag körde första resan i Norge o Hustrun klagade på drag. Eftersom min bil är godkänd för 6 pers o vi är ALDRIG fler än 2 plus en liten Vovve så införskaffades en list av Luckleverantören i vårt fall Heiki.Det har varit lite dragit genom takluckan i helgen och vid dagen tvätt konstaterade jag problemet - nästan halva yttre gummilisten fattas. Kan man möjligen köpa denna typ av gummilist online någonstans?