• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

GUMMILIST EFTERLYSES

Conny

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2025
Hej!
Då mina senaste efterlysningar inte gett önskat resultat så får ni nu en chans att revaschera er.

Jag är fortfarande på gång med ett fönster för dörren och letar efter en gummi listmed en H-profil. "Gapet" för dörrbladet skall vara ca 25 mm, medan "gapet" för lexan-rutan får variera från 3-6 mm (har inte köpt glaset ännu).

Listen får vara symetrisk så att rutan kommer mitt i dörrens tjocklek. Men helst asymetrisk så att rutan kommer närmare utsidan på dörren.

Lister med så kallad "spränglist" är att föredra.
//Conny

Conny

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2025
Sv: GUMMILIST EFTERLYSES

Hej!
Principen är rätt, men problemet är att endera "gapet" som är 6 eller 4 mm måste vara cirka 25 mm för att greppa dörrbladet.
//Conny

Conny

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2025
Sv: GUMMILIST EFTERLYSES

Hej Conny!
Örebro Agenturaffär har listen du söker.
Produkt nr. 1-718
www.agenturaffaren.se - Start Tel.019-127126
Hällsn. Bosse.
Hej och tack Bosse!
Jag har kollat på Örebro Agenturaffär tidigare men missat den listen som verkar lovande så jag skall kontakta dem i morgon.
//Conny

Hej och tack Pontus!
Kuntze & Co är en nyhet för mig så jag skall också kolla dem i morgon.
//Conny

Senast ändrad:
Toppen