• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gruppresa i Baltikum

F

F.d. 30213

Guest
Hej! Vill gärna åka med husbil i de baltiska länderna. Finns det någon som vet om det finns organiserade resor för 2014?
LaViola

Sv: Gruppresa i Baltikum

Hej her er der inspiration til en tur i de baltiske lande, det er en af mine venner der har hjemmesiden, vi har sammen kørt Sortehavet rundt i 2012 og Rumænien, Ukraine 2014.
John kører sammen med 5 par en tur til Kasakhstan i 2014.
Få inspiration på hjemmesiden.
Vi har kun haft positive oplevelser på vore turer.:spinny:

Google ahrenkiels.dk/Baltic/baltic.htm

Håber at i kommer afsted på turen til de Baltiske lande

Hej. Vi funderar på Estland, Lettland, Litauen de tre sista veckorna i Augusti. Kan det vara något att samköra med?

Blir det någon sådan här resa nu i höst 2015,och vad kostar det att vara med

Hejsan!

Jag vet att den dansk heltidscamparen Peer Neeslein som bland annat driver Campingferie.dk, har regelbundet organiserade turer runt om i Europa. Jag följer honom på websidan o får massor av inspiration därifrån :).

Han har t ex haft organiserad tur till Polen, Moskva upp till Murmansk, till flera ställen i Tyskland osv. Ibland har även svenska campare varit med på turerna (inte bara för danskar)

hälsningar
Ulrika

Tillbaka
Toppen