• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gratis GPS Tracker

Status
Stängd för vidare inlägg.

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Senast ändrad:
F

F.d. 6082

Guest
Sv: Gratis GPS Tracker

Hittade för Android en Gratis GPS tracker. Jag har laddat in den i mobilen så att mina vänner kan följa mig. (när jag känner för det)

Verkar bra jag har testat den med grannen.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.greenalp.RealtimeTracker&hl=sv

Jag tror jag tar ett gratis Fogg och gömmer en mobil i Husbilen med ström på. Då vet jag alltid vart min Plåtis är...

Jag har faktiskt likande lösning i vår husbil.
En iPhone som har FOGG. I iOS finns funktionen Hitta Min iPhone som gör att jag direkt kan se var den är genom att logga in på nätet eller på min andra iPhone/iPads.

Den fungerar även som WLAN för hela bilen och laddar via solcellen.

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Det finns en för Iphone, "Tracker lite".
Sök på GPS Tracker.
Någon som testat denna?

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Det finns en för Iphone, "Tracker lite".
Sök på GPS Tracker.
Någon som testat denna?

I iPhone/iPad finns "Hitta min iPhone" inbyggt, den visar inte enbart var telefonen/plattan befinner sig, den kan också låsa telefonen, radera innehållet och larma med kraftig ljudsignal.

image.jpg

F

F.d. 52943

Guest

Hittade för Android en Gratis GPS tracker. Jag har laddat in den i mobilen så att mina vänner kan följa mig. (när jag känner för det)

Verkar bra jag har testat den med grannen.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.greenalp.RealtimeTracker&hl=sv

Jag tror jag tar ett gratis Fogg och gömmer en mobil i Husbilen med ström på. Då vet jag alltid vart min Plåtis är...

Drar appen någon datatrafik om den sks vara igång ständigt - med tanke på Foggs 1 gb på gratiskortet?

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Provar den här nu till våra Iphones. Verkar OK.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    653 KB · Visningar: 5

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Provar den här nu till våra Iphones. Verkar OK.

Säkert bra men kan inte mäta sig med Hitta min iPhone där man kan fjärrstyra eller Hitta Vänner där man ser var vännerna befinner sig.

Det man efterlyser är en app som kan hitta även Andriodtelefoner liknande Tango som klarar videotelefoni även till Androider. Finns den?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen