• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gran Canaria 3:e gången gillt

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2028
Ja då var jag o husbilen här igen :D Härligt va tillbaks.

Kommer dock "fuska" o har köpt lägenhet, men åker med husbilen också. Vad gör man väl inte för sina 4-benta...;) Det blir för varmt i husbilen i solgasset för att lämna kompisen där någon längre stund.

Blir vi fler Svenska husbilar på ön i vinter? Det hade varit roligt! Vet iaf två som planerar skeppa över.

Eftersom jag alltid kommit från Algarvehållet har jag bara åkt Huelvafärjan. Där är bra för hundar m boxar under tak på däck m tillg dygnet runt o rastmöjl bredvid. Saknar min husbilshund så det blir nog en ny snart. :dog:
IMG_0630.JPG

Gamla stallkattens första promenad på Canarisk mark. Nu 16 år o lärde sig gå i koppel som 14-åring.
IMG_0631.JPG

Sv: Gran Canaria 3:e gången gillt

Fortsätt gärna att skriva om er resa ! Ämnet är mycket intressant!

Sv: Gran Canaria 3:e gången gillt

Hade nästan slut på diesel när jag körde ombord, vet ju att d är mkt billigare här. Nu har jag prec varit på BP i Doctoral, tömd och dubbelfylld. Gick i drygt 110 lit diesel, så jag tjänade nog några hundringar Gratis att tömma både grå o toakassetten. 2€ f 100lit vatten. Lyckades också spola av HBn runt om inkl tak o solcell f endast 1€.

Fin fyll-tömn station o dagens pris
IMG_4207.JPG

Tillbaka
Toppen