• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Grabbarna Grus igen!

H

hianders

Guest
Nu är det problem med gamgubbarna Hobbe och Teddi! Hobbe, 14 år om två veckor, skall opereras månd 17/1 för en tumör i testikeln så båda t tas bort. Hoppas bara att det inte spridit sig i kroppen på honom. Håller alla tummar och tår för att det lyckas med op! Han är mentalt pigg annars men väldigt trött.

Teddi, drygt 12 år, som vi tog hand om för fyra år sen är slö och sover mycket samt har ingen aptit. Har knappt ätit på tre dagar men dricker dock lite grand. Han var till vet igår för en tass med vårtbildning men inget prov togs. Vi skall ta urinprov imorgon och åka dit med!

matte Inger/fru hianders

som är ganska orolig just nu
 
F

F.d. 55376

Guest
Sv: Grabbarna Grus igen!

Hej
Håller tummarna o hoppas på bättring för era hundar.
Svårt när husdjuren blir sjuka o förstår att ni är oroliga
Mvh
Gun&Ronny
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.678
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Grabbarna Grus igen!

Hoppas att allt går bra. Det är så svårt när inte dom älskade husdjuren mår bra.
Tänker på er
Eva & Hasse och Zacko sänder sina varma hälsningar till grabbarna grus.
 
F

Falkon

Guest
Sv: Grabbarna Grus igen!

Hej Hobbe o Teddy
Här kommer ett krya på Ervov från Lukas
Husse hälsar också
 
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Grabbarna Grus igen!

Hej Inger
Vi har ingen hund som du vet,Men jag kan tänka mig att dom blir som en "vanlig" familjemedlemm. Vår dotter har ju en.
Lycka till
/Vidhem
 

MatsNilsson

HBK Medlem
Inlägg
15
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1456
Medlemskap
2025
Sv: Grabbarna Grus igen!

Vi tänker på er och håller alla tummar som går att hålla för att det skall gå bra för dom
båda! Hälsningar från Boman, Martin, Matte och Husse i Gävle
 

maro

HBK Medlem
Inlägg
946
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024
Sv: Grabbarna Grus igen!

Vi tänker också på er och håller tummarna att allt ska gå bra. Wille hälsar så gott.
 
A

Anki

Guest
Sv: Grabbarna Grus igen!

Vi håller både tummar å tår att de ska gå bra!
Kramar från oss i Skelleftehamn
 
F

F.d. 55379

Guest
Sv: Grabbarna Grus igen!

Ett krya på er VOFF från
Inger Conny och Louize
 

Bilagor

  • louize (181 x 121).jpg
    louize (181 x 121).jpg
    8,6 KB · Visningar: 390

Ami

HBK Medlem
Inlägg
650
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2024
Sv: Grabbarna Grus igen!

Skönt att höra att operationen gick bra! Vi håller tummarna för att Hobbe rehabiliterar sig och snart är sig själv igen!

Kramar Ami & Bobo:dog:
 
H

hianders

Guest
Sv: Grabbarna Grus igen!

Nu är det gjort! Gamgubben Hobbe (14 år 28/1) har blivit en Tom Peng Pung d v s kastrerad idag i Falun. Allt gick bra och det var en liten vimspelle som vi hämtade ut med tratt på huvudet. Konvalescent ca 10 dagar.

Hobbe och hans matte & husse och "bröderna" hälsar och tackar för alla välgångsönskningar! Vi ses förhoppningsvis snart på vägarna.

hianders/fru Inger

PS Teddi (12 år) är piggare efter att ha kräkts hela förra måndagen och sen inte velat ha någon mat alls, bara druckit vatten. Igårkväll började han äta och imorse var det också OK. Så vi avvaktar med vet.besöket. DS
 
Senast redigerad av en moderator:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Grabbarna Grus igen!

Va skönt att det gick bra. Jag hoppas nu att Teddi också fortsätter att bli bättre och bättre.
Kram Gunilla
 

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Grabbarna Grus igen!

Hoppas allt går bra med Grabbarna Grus....håller alla klor o matte tummarna...:)

Kram från Iza med matte o husse
 
Toppen