• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gränna Golfklubb

• Startad av Startad av F.d. 3088
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 3088

Guest
Hej igen

har en polare som är med i Gränna golfklubb han har frågat åt mig om det går bra att stå över där på natten mm.
Svaret blev att det går fint bara det inte blir "sommarstugeparkering" :-)
Det finns en plats till vänster när man kommer fram som lämpar sig bra
Det går att hämta en dunk vatten och nyttja toa o duch, men då bör man nog gå en runda på banan eller äta en bit mat på klubbens restaurang tycker jag.:wink:

Gurra

Sv: Gränna Golfklubb

Gurra, ska vi lägga in Gränna golfklubb som ställplats med förbehållet "Ej sommarstugeparkering"???

Bigge

Hej Bigge

Hon sa väll det där om sommarstugeparkering vis av erfarenhet!!:(

men jag tycker inte du skall skriva in det, utan skriv in det som en vanlig ställplats
med naturskönt område: Bauerleden går strax intill (vandring) Man kan även ta sig gående ner till Röttle en upplevelse.

Gurra

Bra Gurra, Jag ska kolla på webben och lägga in platsen. Förresten du kan väl klicka på "Ny Husbilsplats" under "Husbilsplatser" i högra kolumnen och skriva in lite om platsen så kopiera jag in den sedan.
Platsen hamnar då under ditt namn, det är mer rättvist.

Bigge

Hej
När vi var där i höstas fick vi stå vid den stora ladan innan man kom fram till klubbhuset.Toa 5meter vatten 10meteroch klubbhus ca 100meter Kanon.El drog dom ut till oss.

Tillbaka
Toppen