Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Säj att du har en ställplats som du vill åka till och du har kordinaterna. Du vet ju som oftast var den ligger, t.ex i Simrishamn. Du slår in Simrishamn som vanligt men i stället för att starta navigationen dit så väljer du funktionen " visa på karta " en funktion som jag ofta använder mig av när jag är uta i europa, för det kan ju finnas många " San Jose " t.ex och för att veta att det är rätt så väljer jag just den funktionen " Visa på karta ".
Nu kommer kartan upp med hårkorset på Simrishamn. Dessutom visas hårkorsets kordinater. Du kan nu med pinnen flytta hårkorset tills kordinaterna blir dom som du skall åka till. När kordinaterna stämmer så är det bara att klicka på menyvalet " Navigera hit "