• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

GPS och backkamera i stereon

F

F.d. 5232

Guest
Hej allihop!

Hittade bl.a denna produkt på natalie,
natalie.se
dom har mycket annat kul för tekniknördar som inte vill ha instrumentbrädan full av skärmar.

mvh Tor
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: GPS och backkamera i stereon

Hej har nått liknade i min fast med motorstyrd skärm behöver ett lite mindre
stereouttag.

Häls Mikael o Carina
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55451

Guest
Sv: GPS och backkamera i stereon

Hei du behöver bare 1 dator skärm.
Den kan mycket annet också.:yes:
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: GPS och backkamera i stereon

Hej, vi har en liknande med skärm som fälls upp med navigator, backkamera, DVD, radiomottagare av märket Kenwood.
Priset var ca 15.000:- men mobilhandsfree som skulle ingå fungerade inte.
Vi är inte nöjda med den.
Det går inte att ange koordinater i GPSen, radiomottagningen är dålig, roamingen fungerar bara ibland.
Och att trycka på GPSens touchknappar störs ibland av att tunern lägger ut text över dessa när den försöker söka upp ny station, vilket sker alldeles för ofta.
Dessutom tar inte Svenska Garmin något ansvar för sin GPS-del utan hänvisar till Kenwood......

Mvh
Ds
 
F

F.d. 3598

Guest
Sv: GPS och backkamera i stereon

Hejsan. Jag tycker personligen att man inte skall blanda ihop för många funktioner i samma modul. Dels händer det mycket på de olika områdena och vill man senare ha en ny funktion står man där och vet inte hur man skall göra. Skall man köpa den nya gps:en med ny funktion och ha två med på färden? Sedan måste man också tänka på att apparaten alstrar värme, och ju mer man pressar in i ett hölje desto svårare blir det att kyla ner den. Speciellt om den är monterad i ett apparatuttag.Det är inte alls ovanligt att man bränner fingrarna på en vanlig stereo när den har varit igång en stund. Nä, man skall nog tänka sig för mer än en gång innan man slår till.:msn_dontknow:
 

Micke & Lillian

HBK Medlem
Inlägg
429
Kommun
Eda
HBK-Nr
81
Medlemskap
2024
Sv: GPS och backkamera i stereon

Hej. Jag har något liknande i bilen, den heter connect nav+ & magneti marelli är inblandade i den.
Det finns bara inst.bok på Italienska (rena kinesiskan) så jag har bara fått stereo & telefon att
fungera. Har pratat med Italienska bil om problemet men dom är ej intreserde att hjälpa till.
 
Toppen