• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Googles översättningskonst

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025
Sv: Googles översättningskonst

Tror att han helt enkelt gjorde en alldeles egen särskrivning, att få honom att erkänna det är nog lika lätt som att lugga en flintskallig.

Lars

Ps att han gjorde den med en ipad gör att han aldrig kommer att erkänna ds

:p:

Jag hoppas verkligen att det inte bara är jag som tycker att det är kul när vi alla smågnabbas lite och även tycker att det alltid sker med glimten i ögat :).

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Knarrevik, har du installerat något annat skrivbord eller något annat som gör att det du skriver blir särskrivet?

Mvh Jocke.

Nej, jag har inte installerat annat skrivbord. Jag har tidigare undrat varför man särskriver, t.o.m. i rubriker men förstod först nu att Googles rättstavning är orsaken.

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Gokväll

Visserligen handlar detta som jag skriver om några år bakåt i tiden. På förskolan där jag arbetade skulle vi skriva till våra föräldrar, på olika språk, kring en specifik händelse. Jag skrev ner ett antal rader på turkiska och visade det för en av personalen och bad henne att läsa upp vad där stod. " ??????, fattar inte mycket" vad det hon sa. Efter det använde vi av oss av tolkcentralen även till det. Dyrare men rätt.

ha d

Petkla0115

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
17473
Medlemskap
2025

Det finns en bra app. " Sayhi ". Du talar in vad du vill säga på svenska, appen översätter till valt språk och säger meningen. Teknikens under/Peter

F

F.d. 29882

Guest

Android är ett öppet mobilt operativsystem som blev uppköpt av Google 2005.

Plattformen standardiseras av Google som släppte operativsystemet 2007.

Så det är inte Androids fel,kanske Google har ett litet finger med i spelet?:wink:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Gör det finnes kanske kunskapad peson som har stark experiens härom kring och ville möblera in fakta sakerna om WiFi gäller Mc Donalds. Yoga kan alla tider inte vara tillståeligt men än dock kodrarna? Lokala variations possibla efter handen eller bara en formig hetens lux?

Jap pe

Toppen