Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Den har vi som dörrmatta både hemma och i bilen, verkar vara bra.Å jag slår ett slag för Devlonmattan m microfibrer. Enkel att klippa till, glider inte, skön att gå barfota på och inte minst... tvättbar i maskin!
Jodå, vi har erfarenhet av flera stycken. Omotiverat högt pris i relation till den dåliga långtidshållbarheten. Blir med tiden revor in från kanterna och "bärgummit" nöts bort.Å jag slår ett slag för Devlonmattan m microfibrer. Enkel att klippa till, glider inte, skön att gå barfota på och inte minst... tvättbar i maskin!
Jodå, vi har erfarenhet av flera stycken. Omotiverat högt pris i relation till den dåliga långtidshållbarheten. Blir med tiden revor in från kanterna och "bärgummit" nöts bort.
Med vänliga hälsningar / Erik Edlund
Så olika erfarenheter. Mina äldsta är 10 år, tvättade 2-3 ggr/år. Just de har legat vid groventrén på hästgård + 2 hundar o 2 kattor och fortfarande fina. Numera tillklippta till husbilen. Var det månne bättre kvalité förr? Har ett par nyinköpta också, så det ska bli intressant jämföra så småningom.