• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Golvmatta

Rattfält

HBK Medlem
Kommun
Forshaga
HBK-Nr
43836
Medlemskap
2026
Hej på er.
Vi, jag och min fru är tämligen nya på det här med husbil. Köpte en Sunlight byggd på Ford transit chassi i våras. Nu när det börjar bli vinter så blev det lite kallt på golvet i husbilen så vi bestämde oss för att vi måste ha en golvmatta. Sagt och gjort, ringde en gammal vän till mig som hade beställt mattor till sin husvagn tidigare för att få tips. Han rekommenderade matt-tema i Karlstad så jag och min fru tog med husbilen dit. Hon som äger butiken gick ut och gjorde en mall efter hur vi ville ha det. Efter någon vecka kunde vi hämta ut detta. Det blev perfekt. Vilket fint jobb hon gjort med sydda kanter runt mattorna och exakt inpassning.
Av resterna sen som blev, gjorde hon extra mattor att lägga in i husbilen.
Måste säga att jag har sällan upplevt en sån fin service som man fick där.

Tillbaka
Toppen