• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

golvärme i förarhytten

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 9671

Guest
Många talar om att det är kallt i husbilshytten golv. Men jag har löst problemet.
Vi har installerat ett golvelement i hytten som är 10w/m 230V självreglerande kabel formad efter golvet och är slitstark . I motsvarande form om man har alden panna och vill ha cirkulerande värme finns det möjligt att koppla till ert system för det finns färdiga element som är bara att sätta på golvet. Onödigt att ha drag från golvet när det finns lösningar.Tidigare när temperaturen ute var -15 grader och inne i husbilen var det +22 var förarhyttensgolv nära 0 grader. Nu när elementet är installerad, är hyttens golv 20 - 38 plusgrader. Elementet fås till alla husbilar. Dessa element tillverkas i Jakobstad Finland
Om ni vill veta mera om dessa produkter så tag kontakt via email: jorma.huopana@multi.fi.
 
F

F.d. 9671

Guest
Sv: golvärme i förarhytten

Tack alla från Sverige! Beställningar har vi fått och jag är mycket glad över att vi har kommit på marknaden till Sverige. Jag är säker på att ni är nöjda när ni har elementet på golvet. Vi i Finland har haft den en tid och ingen reklamation har vi ännu fått. Denna elementet som är på bilden så är cirkulationselementet. Den finns också som 230V. Detta modell hör till ducato 95-06. Men alla modeller finns.
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: golvärme i förarhytten

Agnetha, cirkulerar det varmvatten i det element du kallar för "cirkulationselement"?
Matar man då elementet direkt från varmvattenpannan?
 
F

F.d. 9671

Guest
Sv: golvärme i förarhytten

Det kopplast till ert eget vattenburensystem till alde eller primus. Det fungerar alltid då värmesystemet är på. Noggranna instruktioner kommer med när ni köper elementet.
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: golvärme i förarhytten

Marknadsföring av produkter ska enligt HBK:s regler göras i Företagarforumet, lägg gärna upp ett konto där och då kan såväl rabatterade priser till HBK medlemmar som fullständig info om produkten mm läggas in på denna plats utan att tumma på reglerna. :wink:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen