• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

God Jul och Gott Nytt År

Status
Stängd för vidare inlägg.

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2028
Vill börja med att be alla känsliga medlemmar om ursäkt för min provokation i den numera borttagna tråden Nyårsfirande. Tycker det är trist att tråden togs bort, de största förlorarna är våra djur, men jag respekterar beslutet.

Tycker dock det är märkligt att den medvetet provokativa, bildliga uppmaningen att söka vård, blir konsensus av mitt budskap. Att man inte förmår att se genom ironin. Att någon sorts sårad, missriktad fåfänga blir viktigare än att försöka tänka på hänsyn till djuren. Men det var en medveten provokation som jag står för och den funkar! Kanske lite för väl! ;)

Oavsett önskar jag alla ett Gott Slut på 2025, en riktigt God Jul och ett Gott Nytt 2026 och då menar jag verkligen ALLA! :)

För säkerhets skull stänger jag den här tråden omedelbart. Vill inte att den också ska ”urarta! :)

Men snälla, försök tänka lite mer på djuren!

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen