• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Getterön Varberg

T

tompaline

Guest
Jaha nu har villaägarna (sommarhus?) gnällt över att husbilsfolk grillar
på parkeringen(ställplatsen) och man är rädd för brand och stör utsikten!,,puh...
Samt att detta sänker värdet på fastigheterna!...så trött man blir.....
Men ok gatuförvaltningen tänker tydligen ordna fler platser på mittremsan vid vägen.
Detta lilla info kan läsas i Hallands Nyheter torsd5maj.
Jag kommer hålla koll på vad som händer.
HBK medl. Tommy i Varberg....

T

tompaline

Guest
Sv: Getterön Varberg

Vi kanske får skicka mail till Varbergs kommun och tacka för den fina ställplatsen som finns på Getterön så dom inte bara får höra en massa gnäll .
Kanske en bra början ,hoppas dom inte bara tar det som en gliring....o andra sidan
så är ju inte ställplatsen så välutrustad ännu. Men geografiskt så e ju läget bra.
Har en fd. arbetskompis som sitter med i trafikutskotten så jag har delvigit henne
tidigare lite om hur en ställplats kan se ut i Europa , vilket hon tog till sig.Jag tror
nog att dom försöker fixa till det är ju många instanser som ska va med o tycka!

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025
Sv: Getterön Varberg

När vi låg vid Getterön förra året var det "raggarfest" på stora parkeringen. och där grillades det minsann.
På nattkröken åkte den motorburna ungdomen (varav flera var i medelåldern) iväg men lämnare ett antal glödande engångsgrillar efter sig.
:mad::mad::mad:
Men det kanske inte är lika störande eftersom husbilar inte var inblandade.
:confused::confused:

FÖRBJUD ENGÅNGSGRILLAR!!!!
Eller lägg en pant på 100:- på dem.:msn_devil::msn_devil::msn_devil:

Toppen