• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Genomsnittsålder?

F

F.d. 10115

Guest
Är det någon som vet genomsnittsåldern på medlemmarna i HBK?

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 6270

Guest
Sv: Genomsnittsålder?

Moddarna har med all säkert statistik, en kvalificerad gissning ligger på minst 59
72118.gif
lol.gif

Kjell

HBK Medlem
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2025

Jodå, medelåldern för medlemmarna (såväl Intresserad som Medlem) i HBK kunde nog ha varit en intressant upplysning - men då inte alla väljer att fylla i den uppgiften i profilen så kan vi tyvärr inte ta fram detta.

F

F.d. 4927

Guest

Medelåldern på mig o frugan är i alla fall 64 år. Hur gammal är då frugan??:D:D

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Eftersom LaBri´s fruga med all säkerhet är en dam så gäller där särskilda regler och det betyder alltså att hennes ålder är 52 eller möjligen 49.

Jappe

F

F.d. 15874

Guest

Det är så roligt att det finns en hel del som är väldigt mycket äldre än alla oss andra och som är pigga och på språng ännu. Min egen mormor som nu är 94 år tar själv tåget från Hamburg och hit ibland, reser med sin väninnor på resor till bla Nordkap eller Österrike och i somras när vi kom förbi med Biggen på väg hem efter våran resa så var det middag ordnat till oss alla, mat som hon själv gått in till byn och köpt. Där har jag någon att se upp till.....!
//Agneta

F

F.d. 6061

Guest

Kennta: 100 bast, inte illa...

Lite off topic, men...

nightrider.se Det är inte för inte att man blir lite avis på era husbilar modell större... Riktigt fina, men jag hade gärna velat sett lite bilder inifrån bussarna.

F

F.d. 53018

Guest

Hei alle! Siden man ikke er eldre enn man kjenner seg, antar jeg at gjennomsnittsalderen er 18.

F

F.d. 10329

Guest

Jag är så gammal att jag börjat fundera på vilket husbilsmärke jag skall ha i mitt nästa liv!

Toppen