• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Genom vindrutan

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Genom vindrutan

Man ska inte ha för bråttom hem när man övervintrat i Spanien!

Ettan.jpg

Den första bilden är visserligen inte tagen genom vindrutan men den är med för kontrastens skull! Väl hemma på Orust igen behövdes ingen svalkande öl!

Ettan två.jpg

Jappe
 
I

Ice-Man

Guest
Sv: Genom vindrutan

Man ska inte ha för bråttom hem när man övervintrat i Spanien!
Den första bilden är visserligen inte tagen genom vindrutan men den är med för kontrastens skull! Väl hemma på Orust igen behövdes ingen svalkande öl!
Jappe

Jappe, din första bild är direkt diskvalificerande, dels av den orsak du själv anger i texten ovan men framför allt för att syftet endast är att läska oss med både värme och svalkande bubblande god dryck.
Som straff tycker jag att Jappe ska bjuda oss på en varsin öl nästa gång vi träffar honom - så släng in flaken i bilen Jappe, du vet aldrig när vi dyker upp!

Den andra bilden visar på ett bra sätt hur vi andra haft det medan du läskat dig på sydligare breddgrader - man ser tydligt att vi efter att ha utstått detta borde belönas med allt det som finns på bild nummer ett.

Bidrar även med en Genom vindrutan-bild till som är tagen utanför Smålandsstenar på väg till husbilsträff på High Chaparral den 26:e november 2010.
 

Bilagor

  • DSC00549.jpg
    DSC00549.jpg
    783 KB · Visningar: 150

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Genom vindrutan

Om ni ska ut och åka på Autobahn i sommar så skapa inte onödiga köer genom att köra på andra bilar! Tag det lugnt!

autolycka.jpg

Den här gången gick det nog ganska "bra"! Det kan se mycket värre ut på Autobahn när det smäller där!

Jappe
 
Toppen