Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej!Har funderingar på att montera en gasolugn i husbilen. Vill gärna ha lite info från er som
har erfarenhet av ugn. Ska man köpa med grill eller inte?
Frysta bullar i frysen och lite senare uppvärmda med grill och som nybakta, helt perfekt.Hej, vi har gasolugn i vår bil nu, det var något som jag saknade idom två första som vi hade. nu kan jag knappast vara utan den, vi har även grill på den , men har inte testat det än
men det kanske kommer nästa säsong. jag brukar nu ha en förp med
vakumpackade bagetter med ,det är bra om man skulle bli utan frukost bröd någon gång
det är bara ett exempel på hur bra det kan vara med ugn och även en mix med socker-
kaka som bara är att blanda och grädda till kaffetMvh
Vi har oxå ugn i vår husbil, men vi har aldrig använt den, vi är osäkra på om den tar mkt. gasol. Min fråga ,går det åt mkt. gasol
Guy