• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasolrabatt

F

F.d. 15874

Guest
Nu är det väl dags att börja förhandla om våra rabbatterade priser hos dom handlare som HBK har slutit avtal med,vi kan börja med gasolen, för det är väl den som är mest eftertraktad.Nu vet jag inte exakt hur många som ger rabbatt,jag kan bara prata för mej själv och mina inköp av reservdelar mellan 5-10%. Bara som ett exempel så kostar
en flaka vid byte hos Bengt i örklljunga 265.50.-med HBK kort och på vissa reservdelar har vi 10%, förutom servicen som är fullpris och det är väl ok.​

jag fick själv en bra rabbatt av BIÖ häromdagen när kasettt toan gick i sönder,ordinarie pris var strax över 2000:- men jag betalade nästan 1600:- och det var väl ok.
men sen så var jag tvungen att fylla gasol flaskorna,och åkte till Flinka som ligger bara ett stenkast i från BIÖ,jag fyllde 1 och en halv flaska till en kosnad av 250:- och utan att ha någon rabbatt.
och även i Mönsterås så betalar man så mycket som det fylls på.och i Åhus lika dant​

statoil är väl kanske inget bolag som man kan rekomendera vid byte av en p11,
men ibland så har nöden ingen lag,utan jag var tvungen att byta där och gör aldrig om det
hellre fryser jag,jag bytte en p11 till en kostnad av 525:-.​

och varför inte börja med att ta dom stora handlarna och pressa priset så lågt det går,dessutom så skulle det ju kunna leda till mer försäljning av reservdelar.​

sen så skulle vi ju kunna kanske om möjigt pressa priset på dieseln hos dom tora bolagen för det rullar ju ganska många husbilar efter vägarna,ta jet tex där tror jag att flertalet av
husbilsägarna har sina kort,det leder ju till att jet får sälja mer diesel.

Per 891/:mcride:
 
Toppen