• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasolpris

ÄLG1

FD HBK Medlem
Inlägg
848
Kommun
Norge
HBK-Nr
10119
Medlemskap
2021
Sv: Gasolpris

Åker Ni til Tyskland på tur,är det billigt vid Citti butiken i Flensburg.Där fyllde vi i går,17.April,ock priset va cirka 12,50 sv.kr pr.kg.Dom fyller alla typer flasker.

Färber Gas,Westeralle`143,Flensburg.


Ottar
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpris

Bytte en P11 förra veckan hos Kem & Gas i Jönköping för 330 kr, inte billigt men ändå ett ganska ok pris.

AGA:s depå ligger inte långt därifrån ville ha senast jag kollade 595 kr för byte, det var i slutet på förra året.

//Tommy
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpris

Josefssons Husvagnar i Landvetter, fortfarande 290:-/P11
Även Rusta i Borås för de som hänvisar till AGA's prisgaranti inom 50Km.

Ungefär de samma hos Gasolmästaren i V.Frölunda/Gbg.
Min Personliga Åsikt är dock: Allt över dryga 300riksdaler är ocker!

Ogillar Verkligen dessa runt på Öland, där jag hänvisar till att priset typ 450Kr är väl högt, se dem små le å säga, åk någon annanstans då...
Snudd på så att "smo..." hänger i luften! ;) Numer, ser Alltid till att ha gasol med oss så det räcker, speciellt på Öland! :)

Men, men... som det mesta här i livet, tillgång & efterfrågan styr priset! :rolleyes:
 
F

F.d. 9058

Guest
Sv: Gasolpris

I lördags fyllde jag två stycken PC10 med lite spill i, priset blev 500:- på Malmö LPG AB, och jag fick inte bära flaskorna själv, de skulle ägaren bära, service sade han, jag håller med! :spinny: :yes: :spinny:
 

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.790
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpris

Hej Stollen!
Varför inte åka till Åhus & tanka 2 flaskor gasol, Ät en god middag på Åhusgolf, kolla fåglarna vid Pulken i Vattenriket "Skånes Hornborgarsjö + allt annat på den sydöstra sidan!
Till ungefär samma pris som gasolen på Öland, det är klart trängseln är mindre i SÖ.!!
Märk väl jag har ingen kommersiell vinning, jag vill bara inte bli blåst fler gånger i Järpen på Ok stationen 480 kr byte av P11 för ca. 2 år sedan!!!!
Som ren upplysning Tankade P11 i Gol i Norge i fjol för 190 Nkr, ja inte billigt men där är långt till 290 Skr, visserligen hittade nu Normännen Gas för Ca:130 miljarder Nkr utan för Bergen!!!!!

Mvh.
 

nissesunT64

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
7656
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpris

Gasol i Mörrum, Karlshamn!!
Toppenservice, påfyllning tom flaska 245 kr. Fyllning ej tom flaska 29 kr/kg.
Adress:Giselbergsvägen 166 375 90 Mörrum tel 0729-410677
Philip Berg 0733-622469
Försäljningen är på Mark & Byggs tomt som du ser från E 22 syd Karlshamn
Nn.
 
Toppen