• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

gasolpåfyllning

• Startad av Startad av F.d. 59380
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 59380

Guest
Hej!
Jag undrar var man kan fylla på gasol till mina 11 kg stålflaskor i Ängelholms
trakten:confused:

Sv: gasolpåfyllning

På vägen mellan Billesholm och Ekeby finns en avfart med en skylt Aniolgasol. En grusväg några kilometer.
Sen har du i Helsingborg, Stationen ligger på Hävertgatan 33 254 42 Helsingborg (bakom Fluggers färg) Öppen 1300-1700!

Senast ändrad:

Gasolstationen i Östra Karup, 26kr/kg. Kolla öppettiderna först!

Fyller Byggmax Gasol?

Nej, Byggmax byter bara ut flaskor, de fyller ej. Dock är det relativt prisvärt för att vara ett flaskbyte (om flaskan är helt tom vill säga). Är flaskan man har redan delvis fylld med gas sparar man mycket på att bara toppfylla på annat ställe.

Min fråga om Byggmax fyller gasol relaterade till ett tidigare inlägg i tråden. Frågan gällde Gasolfyllning och det kom ett svar som hänvisade till Byggmax... Själva nyttjar vi en LPG flaska.

Tillbaka
Toppen