Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej, här på camper park la ribera kan du få hjälp med påfyllningHej!
Är det någon som vet var man kan fylla på gas på "svenska" kompositflaskor i närheten av Murcia i Spanien?
Vänliga hälsningar från
Tack så mycket för informationen.Hej, här på camper park la ribera kan du få hjälp med påfyllning
Hej och stort tack för återkopplingen.Hej
Du kan fylla på Rapsa Oil i Mazarron.
Kostar ca 1€/liter.
Om du har en tom 10/11 kilos flaska så fyller du 20/22 liter. Du bestämmer hur mycket dom ska fylla.Hej och stort tack för återkopplingen.
Hoppas dom inte överfyller
Vänliga hälsningar
Åsa
Tack så mycket för bra synpunktOm du har en tom 10/11 kilos flaska så fyller du 20/22 liter. Du bestämmer hur mycket dom ska fylla.
Tack så mycket för bra synpunkt
Allt gott/Å
Tack så mycket för bra synpunkt
Allt gott/Å
Hej igen. Åkte till Mazzarone men lunde inte fylla på eftersom jag saknade en adapter .Hej
Du kan fylla på Rapsa Oil i Mazarron.
Kostar ca 1€/liter.
Har dom adapter?Hej, här på camper park la ribera kan du få hjälp med påfyllning
Jag har en adapter som funkar.Hej igen. Åkte till Mazzarone men lunde inte fylla på eftersom jag saknade en adapter .
Vet du var jag kan hitta en adapter?
Mvh
Åsa
Jag har en adapter som funkar.
Bor på campingen i Bolnuevo.
Hör av dig så kan jag följa med dig
Åke
Tack snällaCamper park la ribera har adapter, bara åka dit kostar ca 21€ för en p11,
Stort tackFinns i Santa Pola, dom har adapter för svensk flaska (vänstergänga) bra service.
//Klasse
Du kan hämta upp mig kl 12.00 vid camping entrén.Hej
Det vore fantastiskt.
Kan jag hämta dig nu?
Mvh
Åsa