• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasolpåfyllning finns nu Gävle

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Det var just denna automat jag undrade över, förstår att det är ett privilegium att ha en sådan i sin närhet. Men priset 349:- för en PC10, kanske i överkant men en superb service.
Tänker att en sådan i Sälen skulle sitta fint. Hela vintersäsongen finns här ju ca1500-1800 husvagnar och sommaren ca 500-750st, skulle inte det vara ett underlag som duger??
 

Ulf & Marie

FD HBK Medlem
Inlägg
1.043
Kommun
Härryda
HBK-Nr
24973
Medlemskap
2022
Det var just denna automat jag undrade över, förstår att det är ett privilegium att ha en sådan i sin närhet. Men priset 349:- för en PC10, kanske i överkant men en superb service.
Tänker att en sådan i Sälen skulle sitta fint. Hela vintersäsongen finns här ju ca1500-1800 husvagnar och sommaren ca 500-750st, skulle inte det vara ett underlag som duger??

Mejla dom och fråga om deras expansionsplaner ;-)
 

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Varför törs du inte ha fast tank jag har det och det är jätte bra i hela EU kan du tanka utan att bry daj för vad du har för flaska

Kanske otaktiskt skrivet.
Vad jag menar är att det jag tjänar i pris och enkelhet utomlands får jag betala dyrt hemma eftersom vi kör mycket på vintern och har då dåligt med tankställen runt där vi bor. Jag menade inte att jag var rädd för en fast gasoltank. Om det dyker upp på närmare håll så blir det kanske en fast tank.
 
Toppen