Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
På Julas hemsida kostar en sådan Primus grill nu 449:-
Du kan också köpa gastuberna där, faktiskt billigare än på Biltema.
Artikelnr 769-014 kostar 19:-/st för gastuberna som är standard och också bl.a. används till ogräsbrännare m.m.
Har också en sådan grill med mig, funkar bra, men som sagt en kolgrill ger ju ändå en viss smak som man inte får här. Men kanon att ha med sig i husbilen.
Dom blå flaskorna skall vara standard i hela Europa och större delen av VärldenJag funderar på att köpa Primus Vidar. Jag har just nu en ganska klumpig och tung "resegrill" med lavasten och allt, och som kopplas till större gasflaskor.
Så till frågan:
Är gasflaskorna till Primusen av standardformat så man kan få tag på dem "överallt", även utomlands, eller måste man hålla sig till Primus flaskor?
Man vill ju inte bli "gastorsk" när humrarna är delade och klara när man sitter på stranden med utsikt över medelhavet..
Är det någon som vet?
//W